در فراق خادم‌الرضا (ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری
سرخط خبرها

حضور ۱۳۰ شرکت حوزه فناوری و ۵۰ استارتاپ در نمایشگاه شهر هوشمند

  • کد خبر: ۱۵۶۰۴
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
حضور ۱۳۰ شرکت حوزه فناوری و ۵۰ استارتاپ در نمایشگاه شهر هوشمند
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد گفت: در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند ۱۳۰ شرکت حوزه فناوری و حدود ۵۰ استارتاپ حوزه مدیریت شهری حضور دارند.
به گزارش شهرآرانیوز، شهریار آل‌شیخ اظهار کرد: از جمله برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند که همزمان با بیست و دومین نمایشگاه الکامپ برگزار شده، کارگاه مدل‌های بازاریابی اپلیکیشن‌های شهروندی، باشگاه شهروندی و استارتاپ‌ها، حکمروایی خوب شهری در شهر‌های هوشمند، بررسی اپلیکیشن‌های شهروندی «چگونه یک اپلیکیشن بسازیم» و شهروند هوشمند است که با حضور کارشناسان و افراد علاقه‌مند برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: نشست تخصصی شهر‌های هوشمند (از سیاست‌گذاری تا اجرا) نیز از دیگر برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد تصریح کرد: در این نمایشگاه که از اول تا چهارم بهمن ماه دایر است، اپلیکیشن "شهر من" رونمایی شد.
وی با بیان اینکه ۱۳۰ شرکت حوزه فناوری و حدود ۵۰ استارتاپ حوزه مدیریت شهری در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند حضور دارند، تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه تبادل بین حوزه‌هایی که زیرساخت و داده ارائه می‌دهند با مجموعه استارتاپ‌های خدمات هوشمندسازی است.
آل‌شیخ افزود: در نمایشگاه شهر هوشمند ارتباط مستقیمی بین شرکت‌ها و مدیران برقرار می‌شود و شرایط تسریع انجام پروژه‌ها فراهم می‌آید.
وی ادامه داد: حضور پررنگ شرکت‌های استارتاپی در نمایشگاه سال گذشته باعث رونق نمایشگاه بود و بسیاری از آن‌ها با بازار هدف و رقبای خود آشنا شدند و امسال نیز این نمایشگاه با حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد گفت: در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند زیرساخت‌های داده و ارتباطی را در معرض دید افراد قرار می‌دهیم تا مجموعه‌های بخش خصوصی از آن استفاده کرده و بتوانند به واسطه این زیرساخت‌ها خدمات را برای شهروندان توسعه دهند.
وی با بیان اینکه مرکز نوآوری مشهد فعال شده است، اظهار کرد: با وجود احداث کارخانه نوآوری مشهد، شتاب دهنده‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده کنند، البته شهرداری مشهد به طور مستقیم با استارتاپ‌ها ارتباط کاری ندارد، بلکه چالش‌های شهری و مسایل را مطرح می‌کند تا آن‌ها راه‌حل‌هایی را برای رفع مسایل شهری ارایه کنند.
آل‌شیخ در خصوص راه‌اندازی سامانه فاش در شهرداری مشهد، گفت: در راستای شفافیت و نظارت مردم برعملکرد مدیریت شهری سامانه فاش راه‌اندازی شد و قراداد‌ها با رقم و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها در آن بارگذاری و به دنبال آن اطلاعات سفر‌های خارجی مدیران شهری نیز برای اطلاع مردم در سامانه گذاشته شد که مورد استقبال مردم و رسانه‌ها قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->